S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Pomoc » Najčastejšie kladené otázky

Najčastejšie kladené otázky (FAQ)

Aké náklady na dopravu mám očakávať?

Doprava je spoplatnená sumou 3,90€ (Kuriérska služba DHL) na území celého Slovenska. Preto, aby ste získali poštovné zdarma, je potrebné, aby Vaša objednávka dosiahla minimálnu výšku 35€.

 

Akým spôsobom môžem zaplatiť objednávku?

Po vložení produktu do košíka máte v nasledujúcom kroku na výber spôsob dodania a spôsob platby. Vždy si musíte ako prvé odškrtnúť spôsob dopravy a následne na to spôsob platby. Možnosti pri spôsobe platby sú nasledovné:

  • Platba dobierkou - za tovar zaplatíte pri preberaní pri kuriérovi (dá sa platiť aj kartou).

  • Prevodom na účet - platba vopred bankovým prevodom. Po pripísaní platby na náš účet bude Vaša objednávka vyexpedovaná v čo najkrajtšom čase. 

  • Platobnou bránou B-Payment - platba cez platobnú bránu. Po pripísaní platby na náš účet bude Vaša objednávka vyexpedovaná v čo najkratšom čase.

 

Kedy dostanem objednaný tovar?

Spravidla je doba dodania max. do 3 pracovných dní po prijatí objednávky, avšak táto doba sa môže líšiť v závislosti od dostupnosti jednotlivých produktov, teda v niektorých prípadoch môže trvať dlhšie. Pri tovare skladom je doba dodania 24 hodín. Pre každý produkt je stanovená aktuálna doba dodania. Pri objednaní rôzneho druhu tovaru je max. doba dodania tá, ktorá je dlhšia. Doba dodania prebieha od prijatia platby vopred na účet alebo od prijatia objednávky s platbou na dobierku. V deň dodania dostane kupujúci informačnú SMS od kuriéra.

 

Čo znamenajú jednotlivé stavy objednávok?

  • Spracovanie objednávky - Vaša objednávka bola prijatá a pracujeme na jej rýchlom vyexpedovaní.

  • Vyexpedovanie objednávky - Vaša objednávka bola vyexpedovaná, teda produkty boli zabalené a odoslané na Vašu adresu. 

  • Upravená objednávka - v prípade potreby môžete svoju objednávku upraviť ešte pred jej samotným vyexpedovaním.

  • Zrušená objednávka - celá objednávka bola anulovaná. Ak bola vykonaná platba vopred, peniaze Vám budú vrátené v priebehu niekoľkých dní.

 

Ak neviem, kedy presne budem doma, čo mám robiť?

Ak môžete vo svojej práci prijať kuriéra, tak Vašu objednávku môžeme dodať aj na Vaše pracovisko. Stačí, ak nám poskytnete adresu Vášho pracoviska. O tom, kedy už budete alebo nebudete môcť prebrať Vašu objednávku, kontaktujte prosím kuriéra.

 

Musím nakúpiť nad určitú hodnotu?

Na maliarske-platno.sk nie je stanovená minimálne suma objednávky.

 

Posielate tovar aj do Českej republiky?

Áno. Tovar si môžete prezerať na stránke www.malirskeplatna.cz .

 

Čo je darčeková poukážka?

Darčeková poukážka je kód, ktorý zadáte pri objednávke, následne čoho Vám bude uplatnená zľava vo výške sumy poukážky. Využitie poukážok je možné len pri internetovej objednávke. 

ZWFiMD